Heřmaničky - největší turnaj v ČR

31.05.2011 12:41

Pevný termín na Brdský turnaj v Českém lakrose v Heřmaničkách je určen na 11.-12.6.2011. Těší se tým Lily s Pepíčkem.

Zájem u Šohajů byl, ale na poslední chvíli nám 4 lidi odpadli. I tak doufám, že se nám to vydaří. Bude to taková odměna a oddech po ligové sezóně.

 

Info: k dispozici letos bude i celá sokolovna se sálem a hudbou kterou ovládne DJ Dan a Káťa. V sobotu večer i gulášek, vepřo-knedlo apod. a to vše v sokolovně přímo u hřiště. Tak si myslím, že kromě hry, je i večer se na co těšit:)

 

Sestava (6+1):

Vladislav Urubek (15 - mám)

Martin Múčka (13 - mám, helma černá CCM - mám)

Radek Landkamer (2 - mám, červená - mám)

Jakub Múčka (G) (9 - mám)

Lukáš Blata (99 - má u sebe)

Tomáš Gajda (22 - má, helma - má u sebe)

Tomáš Kolomazník (17 - mám)

 

Kraťasy nemusí být stejné, tak si vezměte nějaké tmavé. Pokud nemáte, dejte vědět a dostanete Šohajovské (mám doma 2x velké a 3 x malé)

Omluveni:

Martin Neumann (nemoc), Miroslav Král (zkouška), Jan Múčka (nemoc), Jakub Tomšej (?), Michal Adamec (svajba..ale ne jeho;o), Marek Tomšej (zkoušky), Tomáš Lovecký (škola), Filip Stanislav

Cesta:

auto v 15hod - Strážnice: Laďa, Koloušek, Tom G., Šmuk

vlak - Bob, Kuba, Smile

 

Heřma

Info

tréňa | 05.06.2011

Čus, toš Heřma nakonec vypadají moc krásně - pokud pojede i Bill, tak nás je 10+1. Hezké 2 pětky se střídáním 1 za 1. To bude pohoda (oproti Tvarůžku:).
Odjezd je v pátek odpol autama (Krulda a Laďa), čas bude upřesněn. Je třeba domluvit stany. Já beru pro 2.
S sebou klasicky karimatku, spacák, hadry, lakry, tenisáky a kopačky (dresy mám doma).
Pište sem všechno doplňující info (kdo nemá nahoře v článku správné číslo dresu a tak).

Re: Info

Krulda | 05.06.2011

Smile nastoupí v Olympii, kde nás již bude čekat. Jenom ho tam nabereme! Já beru stan pro sebe a někoho malého :-)
Dres číslo jedenáct jsem ti dával na spolku !!!

Re: Info

Laďa | 06.06.2011

Dnešní zkouška mně vyšla, takže do Heřmaniček pojedu už určitě, jinak Martine já dres nemám, ale klidně si tu 17 vezmu, potom sem teda napiště koho budu nabírat ve Strážce. 10+1 - krásný počet, snad to vyjde. Stan mám pro 2 osoby.

Re: Re: Info

Laďa | 06.06.2011

už jsem to s těma dresama pochopil, máš ho u sebe ok :-D

Re: Re: Info

kuba | 06.06.2011

lado vemeš ma do postýlky?:)

Re: Re: Re: Info

Laďa | 07.06.2011

Se mně tam cpeš místo mojí Lucky...ta bude mít radost, no dobrá když budeš hodný a přítulný jak ona, tak vpohodě :-D

Re: Re: Re: Re: Info

kuba | 07.06.2011

umím být i hodnější a přítulnější než ONA :)

Re: Re: Info

tréňa | 08.06.2011

Super, gratuluju! Já nevěděl, jaké číslo nosíš, takže už jsem ti dal "tvoji" patnáctku..snad nebude ségra žárlit;o)

Re: Re: Info

bob | 08.06.2011

Kdy budete brát u Neumannů věci, kolem té čtvté v pátek? Kdybych tam potřeboval eště neco poslat dát...

Re: Re: Re: Info

Laďa | 08.06.2011

Já budu u Neumannů od rána :-) Jinak odjezd bych viděl mezi třetí a čtvrtou, to se ještě domluvíme

Re: Re: Info

TomG | 09.06.2011

No laďo tak já budu nastupovat k tobě ve strážnici. Jinak není tu někdo ke komu bych se mohl přitulit do stanu já? Nebo tam Martine bude zase ta houpací síť? :D

Re: Info

smuk | 06.06.2011

prosim vas az to bude mozne (co nejdriv) upresnete cas odjezd delam totiz autoskolu tak at mozu instruktoru dat vedet kdy mozu jinak já beru(jako minuli rok) stan pro 1 :)

Re: Re: Info

Krulda | 07.06.2011

Cesta (Strážnice-Brno(D2)-Humpolec(D1)-Heřmaničky) tak 3-4 hodiny se zastávkou v Brně! Viděl bych to na odjezd kolem 16 hodiny. +/- UPŘESNÍM

Kopačky

Koloušek | 05.06.2011

Martine, můžeš mi znovu půjčit boty? Ještě jsem si je nekoupil, mám teď hodně výdajů.

Re: Kopačky

tréňa | 06.06.2011

Možu, ale mám je doma, tak je mosíš v pátek vzít od nás! Kluci tam stejně pojedů pro brankářské věci. Řeknu ségře, ať je nachystá...a těším se na pivo;o)

gate

marek | 06.06.2011

kdo by nemel tak mam doma take velke kratase sohajovske

Dobré pochození!

Filip | 07.06.2011

Tož ať vám to vyjde, šohajé! A pozdravujte kluky z Iktočante (dajte jim v zápase zabrat, ať si vás užijů) :-D

vlak?

bob | 08.06.2011

Martine, jak to bude s tou cestou z Praglu? Pojedeme 19.10 z Roztyl? Já dojedu 17:30 na Černý most a cesta mně pak vezme cca půl hodiny, tak budu mít docela času

Ubytováni

Bob | 08.06.2011

Lidičky, já bohužel stan nevlastním, pouze nějakou celtu přes sebe, tak když bude hezky, tak ok =)
Ale když ne, tak máme stany pro 7 lidí, takže by se ještě tak 2 hodily. Já těžko něco ve škole seženu, tak kdo ještě můžete vzít???

stan

Small | 09.06.2011

Takze ja mam stan se Smilem a mam jedno volne misto!

Stany

tréňa | 09.06.2011

Laďa, Kuba - stan pro 2 (zajistí Laďa)
Krulda, Bob, Tréňa - stan pro 3 (je u nás, u výstroje)
Smile, Small + Bill - stan pro 3 (zajistí Smile)
Šmuk - stan pro 1

Zbývá: Koloušek a Tom G., takže vy si sežeňte stan pro 2.

+ jede se jen na 2 noci, proto netahejte zbytečně moc věcí - aby se to do aut vešlo (bude se brát brankářská výstroj a ty stany!!!).

Re: Stany

tréňa | 09.06.2011

Update:
Laďa, Kuba - stan pro 2 (zajistí Laďa)
Bob, Koloušek - stan pro 2 (je u nás, u výstroje)
Smile, Tom - stan pro 3 (zajistí Smile)
Šmuk - stan pro 1 (příp. jít k Smilovi a Tomovi, pokud na stan nebude místo).

nemoc

Small | 09.06.2011

Bohužel nemůžu jet na Heřmaničky. Už od Tvarůřku jsem nachcípaný a furt se to nelepší, ať dělám co dělám. Kdybych jel tak bych tam akorád ještě více onemocněl a to mě čeká poslední týden školy kdy se dá opravit nějaká ta známka, páč se uzavírají známky.
Strašně mě to mrzí a rád bych tam jel, ale nejde to. Je to pech no...
Takže Martine pokud chceš moji helmu tak řekni, jo a mám ty velké šohajovské kraťasy.
Jo rád bych podotknul, že s Billem jsem mluvil a nejede taky!!! Takže má Smile 2 volná místa ve stanu.

Re: nemoc

tréňa | 09.06.2011

Ty koky..tak to se nám to pěkně hromadí. Tebe Smalle chápu..Smile říkal, že jsi nějaký nachcípaný, takže se dej do kupy. Vím, že Tvarůžek byl drs.
Ale Bill? Mně se neozval, takže s ním stále počítám a pokud se míní omluvit z ničeho nic den před odjezdem, tak s ním končím.

Mša

tréňa | 09.06.2011

Mša je zařízena v sobotu ve 20hod v Prčicích a pan farář se těší (pamatuje si nás z loňska:)

menší změny

tréňa | 09.06.2011

Bohužel se nám staly nemilé věci a pár lidí odpadlo. Jmenovitě: Krulda (zkouška), Small (nemoc), Bill (netuším) a taky tréňa :(mám antibiotika a štve mě to hodně).
Nicméně máme stále skvělou sestavu!

Laďa, Bob, Smile, Koloušek, Šmuk, Tom + Kuba, tedy 1 na střídání. To je po Tvarůžku luxus;o)

Autem pojedou ze Strážnice všichni kromě Smile, který pojede z Brna směr Praha a Boba (vy dva se sejděte v Praze a jeďte pak společně - cestu vám proplatí Orel). Zbytek dle Ladi - sraz u nás.

Věřím, že vše zvládnete. Matla vám pomůže s pískáním a za pivo snad i někdo další.
LAXu zdar a hrajte férově!

Hermanicky

Krulda | 09.06.2011

Zdarec,
je docela pozdě, vím, ale nemám bohužel na vybranou. Dnes našemu ročníku přišel email od jednoho profesora, že se veškeré zkoušky z jeho předmětu přesouvají na pondělí a úterý příští týden protože odjíždí pryč. Zůstal jsem v Brně, abych si to dohodl individuálně, ale nabídl mi studovat předmět znovu. Proto se všem omlouvám za komplikace které budou s cestou, ale musím přes následující víkend zůstat doma! Sere mě to!
Věřím ale, že Heřmaničky nevzdáte a že se tam poperete i za mě! Ukažte jim kdo jsou ŠOHAJOVÉ!

mé problémy :D

kuba | 09.06.2011

chlapci nemáte nekdo můj dres??? s radostí jsem objevil doma nějaký dres který bohužel na místo mé XXXL je tak L :D nemá někdo zájem o dres 11? Nechybí to nekemu? Rád bych pro změnu svoji 9 :D


matla bude hrát aj s nama?

Re: mé problémy :D

kuba | 09.06.2011

tak jak vidím MIRO mám tvoj dres :D ted ještě najít svoj... kdyby se furt tak nechlastalo měl bych ho...:)

Re: Re: mé problémy :D

tréňa | 09.06.2011

Jj, tak už se našel...a já ho hledal, resp. ségra. Kubíku, Kubíku, stačí mrknou nahoru na info a uvidíš, že u tvého dresu č.9 je poznámka, že ho mám (doma). Tudíž ti ho zítra Laďa vezme s ostatními dresy;o)

No supr

[s] | 09.06.2011

Situace teda nevypadá moc dobře, ale porvem se!
Zítra někoho pošlu k Neumannom se stanem a karimatkou.
A to je další věc, JAK TO UDĚLÁME SE STANAMA??

Re: No supr

tréňa | 09.06.2011

Co s nima? Rozepsal jsem to v příspěvku o stanech.

kurňa... sem to odklikl moc brzo...

[S] | 09.06.2011

když nám tolik lidí odpadlo, tak jak se to vymyslí? to už pak přece nemusíme brát tolik stanů...
A cestu si nějak ošéfuju no... Není to takový luxus až na místo, ale neva...

Re: kurňa... sem to odklikl moc brzo...

bob | 09.06.2011

cesta bude v pohodce. V kolik budeš v Praze a pojedeš i s KUBU?

Re: kurňa...

tréňa | 09.06.2011

Update:
Laďa, Kuba - stan pro 2 (zajistí Laďa)
Bob, Koloušek - stan pro 2 (je u nás, u výstroje)
Smile, Tom - stan pro 3 (zajistí Smile)
Šmuk - stan pro 1 (příp. jít k Smilovi a Tomovi, pokud na stan nebude místo).
Dostaň se do Prahy a já tě budu klidně navigovat. Ideál je, jak jsem psal - možná těch 19:20 stíhá i Kuba (Bob určitě).

Re: Re: kurňa...

s | 09.06.2011

dík

pro boba a smila

kuba | 09.06.2011

tak chlapci já jedu 21:20 z Prahy s Trilobitkama, čili máte-li chut usmát se na krásné dívky přidejte se ke mně :)

Re: pro boba a smila

Smile | 09.06.2011

já jsem i tímto spojem plánoval jet. Nic lepšího nestíhám. V praze tak budu mít necelou hodinu. Kuba zatím nevím....

Re: pro boba a smila

s | 09.06.2011

znamená to, že teda budu muset jet aj z tama vlakem, co? v kolik to má končit, ať to nemusím hledat... ? thx

Re: Re: pro boba a smila

tréňa | 10.06.2011

To nikdo neví:) Většinou kolem 15 či 16hod.

Přidat nový příspěvek